wtorek, 25 października 2016

488. Jak zmediowałam wrzosową tekturkę.

Moja dzisiejsza inspiracja 
dla Miszmasza Papierowego wiąże się z projektowanymi przeze mnie tekturkami 
i dzisiaj "na tapetę" wzięłam jesienne trawy, a w szczególności wrzos (lawendę;).
 Postanowiłam dodać mu blasku i upodobnić do oryginalnego kwiatu;)

Jak tego dokonałam, możecie zobaczyć na blogu Miszmasza, gdzie opisałam całą"instrukcję".
A dla Was inspiracja - kartka z moimi wrzosami i zawijaskami narożnikowymi, które połączyłam w ramkę.








Pozdrawiam słonecznie:)

Kartkę wysyłam:

- na Kartkowe ABC

https://kartkoweabc.blogspot.com/2016/10/wyzwanie-22-t-jak-tekturka_24.html
- do Białych Kruczków ( kwiat, media, stempel)

http://bialekruczki.blogspot.com/2016/10/wyzwanie-nr-9-bingo.html


37 komentarzy:

  1. Śliczne wrzosy pięknie skomponowałaś z innymi detalami, bardzo mi się całość podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka! Przepiękny ten wrzos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrzos wyszedł extra dokładnie tak samo jak całość pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, i ten wrzos, no chyba że to lawenda, bo też pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, jak rysowałam, to lawenda miała być i tak wyszła, a jak się wzięłam za mediowanie, to mi się jakoś z wrzosem skojarzyło, no i tak zostało:) Ale myślę, że wedle uznania obie trawy pasuąa:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piękna kartka ale powiem Ci, że ten wrzos najbardziej przykuwa uwagę - jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością czyta się Wasze komentarze, dziękuję bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, fantastyczny wrzos! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisała na miszmaszowym blogu, ale jeszcze powtórzę - ślicznie i pomysłowo zmediowane tekturki!

    OdpowiedzUsuń
  9. wrzos tudzież lawenda wygląda obłędnie, piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca i super zmediowana,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele się dzieje- lubię to właśnie,a wrzosy prezentuja się okazale..Połączenie tego niebieskiego z tym fioletem bardzo mi się podoba- takie wyeaziste..Pozdrawiam i na Misz - masz zmykam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny efekt, tekturka prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie wyszły Ci te wrzosy !!!!
    Cudowna karteczka!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest wspaniały, cudownie wyglądają te wrzosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie prezentuje się ta tekturka. Cała praca jest piękna i chlapania widzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt zmediowanej tekturki mnie zachwycił - robi wrażenie.
    Kartka przepiękna, przykuwa wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna praca, przepiękne kolory!!! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite! Mnie też się skojarzyło z lawenda, ale i wrzos tutaj świetnie pasuje - jestem pod wrażeniem pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooow... ależ efekt! cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna kartka, prześliczne kolorki, a tekturki rzeczywiście świetnie wyszły, biegnę po instrukcję. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Z wielką przyjemnością czytam Wasze komentarze, dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawa kartka, a wrzos rzeczywiście robi wrażenie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna kartka. Zmediowana tekturka jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne pastelowe klimaty! Jestem pod wrażenie, jak patrzę na tekturki! Pięknie zmediowane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy pomysł na tekturkę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Robiłam ostatnio kartkę we fioletach, więc tymbardziej podziwiam, za połączennie tekturek z bukietem. Świetne połączenie wrzosu, róży różowej i niezapominajki, a to wszystko rozjaśnione żółtymi kwiatkami. Ślicznie!Dodam tylko,że to ulubione połączenie kolorów w moim ogrodzie.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)