wtorek, 16 lipca 2013

264. Słonecznik w origami.

Nadal wykorzystuję papier czerpany:) Pora na coś z techniki origami. 
Wykonałam kwiat słonecznika (model autorstwa Y. Kawai) i okazało się, że papier czerpany o gramaturze 150 świetnie się do tego nadał.
Problemem było to, że nie miałam odpowiedniego koloru, ale co tam, to nie przeszkoda;) Potuszowałam, pochlapałam i uzyskałam z tego jasno żółtego papieru, piękny o mocniejszym nasyceniu  w sam raz na kwiat słonecznika. Środek kwiatu również pocieniowałam uzyskując brązowy kolor (do "obróbki" wzięłam ten biały karton).

I powstała kartka z przesłaniem "słonecznych dni" dla Was wszystkich:





Kwiat słonecznika jest odpinany i może służyc jako broszka:


Kartkę wysyłam na wyzwania:



- do Craftfun "słoneczne wyzwanie " z produktem (okienko jest z Craftfun-u)


Pozdrawiam serdecznie, a ja wyruszam nad morze:)


17 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje prace, kolejna przepiękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne okienko i ptaszek który przelatuje i piękny
    okazały słonecznik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, kwiat - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka, a odpinany słonecznik mega praktyczny (jaka potrzeba takie wykorzystanie) :)))
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten słonecznik :) I jaki praktyczny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka a słonecznik jak żywy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny słonecznik i karteczka ślicznie z nim wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słonecznie:)...cudnie:) jeszcze raz dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Iza, jak u Ciebie pogodnie i wesoło :)
    Też chcę kwiaty i słoneczniki i słoneczko i humorek!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna praca! Jaskółka przeurocza:) I kwiat śliczny- fajny pomysł z tą przypinką;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam cierpliwość do małych i dużych projektów origami!
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaka klimatyczna kartka!!!
    I jaka pomysłowa z tym kwiatem :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie dwa w jednym ... pięknie prezentuje się na tym ciemnobrązowym szalu ... dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka, pełna słońca. Mam nadzieję, że przegoni chmury, które dziś nadciągnęły na "nasze" niebo. Odpinany słonecznik to super pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pozytywna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)