poniedziałek, 18 czerwca 2012

153. Ślubne explodujące pudełko;)

Zamiast tradycyjnej karteczki z okazji ślubu zrobiłam "rozlatujące się" pudełko ( czyli tzw. exploding box). Wykonane w całości ze ślicznych, romantycznych papierów z  Blooming Rose (część papierów ozdobionych jest brokatem, a wzory są naprawdę cudne). Dokładniejszy opis produktów, które wykorzystałam wykonując pudełko zamieściłam na blogu sklepu Artimeno.
Na wewnętrznych ściankach znajdują się kieszonki na kasiorkę jako podarunek dla Państwa Młodych:)
A oto pudełko:








11 komentarzy:

  1. Naprawdę sielskie i romantyczne te kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci wyszło:) Jest delikatne, dopracowane, pomysłowe:) Bardzo mi się podoba..., szkoda że ja już po ślubie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Papiery wyglądają ślicznie a pudełko prezentuje się elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze i bardzo delikatne pudełko:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za wizytę i dobre słowo :)
    ..."rozlatujące się pudełko", hihi, fajne ;D
    A wyszło niezwykle delikatnie i urokliwie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe pudełeczko:)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa.Dodają mi to twórczych skrzydeł.
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne pudełeczko. Ja takich robić nie potrafię, ale jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie na Candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba- zwłaszcza wieczko- cóż nawet takie duuuuże dziewczynki(jak ja) kochają różowe kolorki : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)