czwartek, 25 listopada 2010

20. Pudełko origami z albumem w środku.

Takie oto pudełeczko zrobiłam jakiś czas temu (w innej wersji pokazywałam to samo pudełko tutaj). I album w sam raz do niego. Czysta forma origami (no prawie;) i pełna swoboda scrapbookingowa przy ozdabianiu.
Niestety nie wiem kto jest autorem obu modeli, album to prawdopodobnie tradycyjny model origami.
Komplet w sam raz na konkurs w Twórczym pokoju:)








I takiego zestawu uczyłam na niedawnym spotkaniu krakowskich scraperek:) Dziewczyny dzielnie składały pudełka i "karty" do albumu. Oto obiecana fotorelacja:






 



Schemat do pudełeczka i albumu wkrótce:)

7 komentarzy:

  1. Pudełeczko i albumik - rewelacja ale to już wiesz ;) W domku kombinowałam z pudełkiem i wyszło nawet z deka krzywulcowe ale moje własne ha ha ha .Dzięki za cierpliwość i fotorelacje .
    Pozdrawiam cieplutko i ufam że do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się oba Twoje twory podobają :)
    mam nadzieję, że dane mi się będzie nauczyć :) i dzięki za zdjątka :) ja chcę znowu...

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo ciekawa praca. Podoba mi się połączenie kolorów i to że jest to praca zupełnie nietypowa - tzn. niby świąteczna, zimowa, ale jednak inna od większości prac w tym okresie. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie albumiki origami,sama zrobiłam aż 4 i uważam ,że nijak się mają do twojego cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WItaj
    Dziękuję za wizytę u mnie:)) Dzięki temu mogę podziwiać i rozpływać się nad Twoimi pudełeczkami, są takie słodziakowe i piękne:))Pozdrawiam (również z małopolski, ale do Tatr mam kawałek...właściwie, całkiem spory kawał!:D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe pudełko i albumik.
    No i super fotorelacja. Nawet widać, że pracowałam :)
    Nawet nie spodziewałam się, że to pudełeczko jest takie trwałe. Jak tylko Adaś dostał je w swoje ręce to ćwiczył na nim otwieranie i pudełko przetrwało :)
    Serdecznie dziękuje za kurs i za cierpliwość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)